Traditionen tro, afholder Tømrerbakkens Grundejerforening igen i år forskønnelsesdag/vejdag.
Forskønnelsesdagen er i år fastsat til:
Lørdag den 19. september 2020 kl. 10:00 – 12:00 der hvor tømrerbakken møder snedkerkrogen – ved grusbunken!
Dagen bruges primært til at gøre vores område pænere. Vi trimmer rabatter, 3-meter stien og vasker skilte og meget mere.
Vi aftaler på dagen, hvor det trænger mest, så se dig omkring i området, og kom gerne med gode ideer til, hvad vi skal lave.
Vi håber at medlemmerne også i år vil bakke op og møde talstærkt op, så vi kan forskønne vore sti- og vejarealer.
Medbring gerne trillebør, skovl, rive, grensaks m.m.
Der vil undervejs blive budt på drikkevarer. Jo flere der kommer, jo før bliver vi færdige!
Når vi er færdige og forskrifterne for Corona tillader det, skal vi pr. tradition til Finn og Tøt (SK08), hvor der bydes på hjemmebag, kaffe og te. Glæd dig – det er en god og positiv oplevelse med plads
til både det kulinariske, og lidt småsnak.
Vel mødt
Bestyrelsen.